poniedziałek, 26 marca 2018

KRZYSZTOF MILLER - MOJA IRLANDIA



"Moja Irlandia" Krzysztofa Millera
 w rytmach przestrzeni Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim,
a w subiektywnym moim spojrzeniu. Bez "wzniosłych" intelektualnych dodatków, które często są zbędnym szumem w czytaniu fotografii, autor o swoim cyklu pisze tak:

"Ja nie robię i nie chcę robić "ładnych" zdjęć, a raczej fotografuję stan emocjonalny, który mi się udziela w danym miejscu lub to miejsce lub sytuacja mnie "wciąga" swym nastrojem, klimat, sytuacją. Powiedziałbym fotografuję swoje przeżycia i uczucia."
Wernisaż miał miejsce 24 marca o godz. 16.00 w Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim.
Dopełnieniem wernisażu były: muzyka irlandzka w wykonaniu zespołu Nivel oraz dynamiczny taniec mocnych i ekspresyjnych nóg członków zespołu Salake.
Pozdrowienia i podziękowania dla autora
oraz dla firmy Digitalalbum za wykonanie wydruków na najwyższym poziomie!










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz