wtorek, 19 kwietnia 2011

MICHAŁ CAŁA DOLNY ŚLĄSK - finisaż






































4 komentarze:

  1. Tyle ciepła, zadumy i...smutku. Wszak to kawał historii. Cały "Dolny Śląsk" Michała Cały zawarty w kilku kadrach.

    Wspaniały portret. Prześwietlasz ludzi na wylot i wydobywasz z nich to, co mają ukryte w sercu. Tutaj widzę samą dobroć i skromność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem, widziałem! Zdjęcia Michała Cały przywołały we mnie wspomnienia z młodości. Jeździłem wtedy do Dzierżoniowa, do rodziny. Zdjęcia idealnie oddały klimat tamtych czasów.
    Chociaż, szczerze mówiąc, te dolnośląskie miasteczka, do dzisiaj niewiele się zmieniły. No, może nawet są bardziej zrujnowane....
    Portret pana Michała powalił mnie na kolana!!!

    A kiedy Twoja wystawa w ZPAFie???

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku zwiedzałem Dolny Śląsk - rzeczywiście miasteczka zaniedbane ale z niepowtarzalnym klimatem.

    OdpowiedzUsuń